fbpx

Beroepsopleiding: ICT Beheerder / Service Center Manager

Beroepsopleiding ICT Beheerder / Service Center Manager

Beroepsopleiding: ICT Beheerder / Service Center Manager
Iedere organisatie kan niet meer zonder een goed ingerichte ICT organisatie waarin alle processen en interne communicatie applikaties optimaal worden beheerd. Daarbij maken deze organisaties voor haar proces management standaard technieken zoals ITIL, ASL, BiSL, Copics en Prince2 voor project management etc.

Onze docent
Onze Linnartz docent heeft aan de basis gestaan van deze standaards en wereldwijd organisaties begeleidt in de toepassing en inrichting van deze proces technieken.

Doelgroep
Medewerkers en managers die verantwoordelijk zijn of worden bij organisatie onderdelen als Call Centers, ICT Beheer, Applikatie beheer & onderhoud, in- en outbound services etc.

Leer alles over de digitale wereld en hoe u kan werken in deze essentiële innovatieve omgeving.

De ICT wereld en organisatie veranderd
Sinds de coronacrisis word meer en meer vanuit huis gewerkt, studenten krijgen te maken met Online onderwijs en leren wordt ondersteund door Blended Learning / Elearning applikaties. De vraag naar deskundige ICTers groeit al jaren door.

Ook computersystemen en applikaties werken in de cloud en beheer van alle data zoals met Document Management Systemen DMS moeten jaarlijks worden voorzien van de laatste ontwikkelingen. Al met al een boeiende werkomgeving die vraagt om vakkundig beheer.

InCompany trainingen
Alle onderdelen van deze beroepsopleiding zijn ook beschikbaar als incompany training. Maatwerk afgestemd op uw organisatie is mogelijk vanaf 6 deelnemers per groep.

Vragen
Voor meer informatie of vragen kan u contact opnemen met onze Office Desk:
Beroepsopleiding: ICT Beheerder / Service Center ManagerMail     info@linnartz.nl
Centraal 024 322 97116
Jessica    0646 428 341
Myon      0642 849 910.

Extra
Linnartz voordeel: Heeft u minimaal 80% van de lessen gevolgd en bent u niet voor een van de examens geslaagd, dan kan u kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.

 

Module-1 ICT Beheer & Management

Module-1

  • ITIL Foundation (diploma)
    Vakken: ICT ITIL-4 proces management.
    1x per week 2 uur les, studieduur circa 6 weken.
  • Organisatiekunde AOV (diploma)
    Vakken: organisatie management, personeel & arbeidsrecht, wetten & regelgeving, leidinggeven bij processen en  projecten, correspondentie, rapportage, verslagen en archiefdossier beheer.
    1x per week 2 uur les, studieduur circa 10 weken.
  • Communicatie-A (diploma)
    Vakken: alles wat nodig is voor interne en externe communicatie.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.

Module-2 ICT Beheer & Management

Module-2

  • ASL & BiSL proces management (diploma)
    Vakken: alle in-en-out van deze beheer methode.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.
  • E-Business management (diploma)
    Beheer van websites, social media en marktcommunicatie.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.
  • Informatie beveiliging (diploma)
    Vakken: Databeheer & beveiliging, beheer cloud applicaties, backups etc.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.

Opleiding virtual assistant

Beroepsopleiding ICT Beheerder / Service Center Manager

Collegegeld

Module-1 € 2.845,-
Module-2 € 1.950,-

Boekengeld

Module-1 € 188,-
Module-2 € 120,-

Examengeld

Module-1 € 285,-
Module-2 €  90,-

De eerstvolgende startdatum is 14 januari 2021 in Nijmegen.

Virtual Assistant

Niveau

HBO

Vooropleiding

Kennis van ICT omgevingen

Aanvang opleiding

Medio februari/maart en september/oktober

Opleidingsduur

Per module circa 6 maanden

Klassikale lessen

Maximaal 8 deelnemers per groep.

Deeltijd

dag- of avondopleiding

  • Kleine lesgroepen
  • Docenten uit de praktijk
  • Korte specialisatie module

Beroepsopleiding ICT Beheerder / Service Center Manager

Beroepsopleiding: ICT Beheerder / Service Center Manager
Iedere organisatie kan niet meer zonder een goed ingerichte ICT organisatie waarin alle processen en interne communicatie applikaties optimaal worden beheerd. Daarbij maken deze organisaties voor haar proces management standaard technieken zoals ITIL, ASL, BiSL, Copics en Prince2 voor project management etc.

Onze docent
Onze Linnartz docent heeft aan de basis gestaan van deze standaards en wereldwijd organisaties begeleidt in de toepassing en inrichting van deze proces technieken.

Doelgroep
Medewerkers en managers die verantwoordelijk zijn of worden bij organisatie onderdelen als Call Centers, ICT Beheer, Applikatie beheer & onderhoud, in- en outbound services etc.

Leer alles over de digitale wereld en hoe u kan werken in deze essentiële innovatieve omgeving.

De ICT wereld en organisatie veranderd
Sinds de coronacrisis word meer en meer vanuit huis gewerkt, studenten krijgen te maken met Online onderwijs en leren wordt ondersteund door Blended Learning / Elearning applikaties. De vraag naar deskundige ICTers groeit al jaren door.

Ook computersystemen en applikaties werken in de cloud en beheer van alle data zoals met Document Management Systemen DMS moeten jaarlijks worden voorzien van de laatste ontwikkelingen. Al met al een boeiende werkomgeving die vraagt om vakkundig beheer.

InCompany trainingen
Alle onderdelen van deze beroepsopleiding zijn ook beschikbaar als incompany training. Maatwerk afgestemd op uw organisatie is mogelijk vanaf 6 deelnemers per groep.

Vragen
Voor meer informatie of vragen kan u contact opnemen met onze Office Desk:
Beroepsopleiding: ICT Beheerder / Service Center ManagerMail     info@linnartz.nl
Centraal 024 322 97116
Jessica    0646 428 341
Myon      0642 849 910.

Extra
Linnartz voordeel: Heeft u minimaal 80% van de lessen gevolgd en bent u niet voor een van de examens geslaagd, dan kan u kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.

 

Module-1 ICT Beheer & Management

Module-1

  • ITIL Foundation (diploma)
    Vakken: ICT ITIL-4 proces management.
    1x per week 2 uur les, studieduur circa 6 weken.
  • Organisatiekunde AOV (diploma)
    Vakken: organisatie management, personeel & arbeidsrecht, wetten & regelgeving, leidinggeven bij processen en  projecten, correspondentie, rapportage, verslagen en archiefdossier beheer.
    1x per week 2 uur les, studieduur circa 10 weken.
  • Communicatie-A (diploma)
    Vakken: alles wat nodig is voor interne en externe communicatie.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.

Module-2 ICT Beheer & Management

Module-2

  • ASL & BiSL proces management (diploma)
    Vakken: alle in-en-out van deze beheer methode.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.
  • E-Business management (diploma)
    Beheer van websites, social media en marktcommunicatie.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.
  • Informatie beveiliging (diploma)
    Vakken: Databeheer & beveiliging, beheer cloud applicaties, backups etc.
    1x per week 2 uur les,  studieduur circa 12 weken.

Opleiding virtual assistant

Beroepsopleiding ICT Beheerder / Service Center Manager

Collegegeld

Module-1 € 2.845,-
Module-2 € 1.950,-

Boekengeld

Module-1 € 188,-
Module-2 € 120,-

Examengeld

Module-1 € 285,-
Module-2 €  90,-

De eerstvolgende startdatum is 14 januari 2021 in Nijmegen.

 

 

WhatsApp chat