Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren

(dag- of avondopleiding MBO niveau)

Volg de cursus klantgericht telefoneren en wordt een pro. Professioneel telefoneren is geen kunst maar een kunde.

Enerzijds wordt er van je verwacht de zaken snel en efficiënt af te handelen. Aan de andere kant zijn er de kwaliteitseisen die je tot klantvriendelijk optreden aanzetten.

Om zowel zakelijk als klantgericht te kunnen werken, zul je in de cursus onder deskundige begeleiding praktische vaardigheden leren beheersen zoals: de juiste w-vragen te stellen, samenvatten, snel tot de vraag of het probleem doordringen, aandacht bij het onderwerp houden en op de juiste manier het gesprek afsluiten. Het zelfvertrouwen zal hierdoor versterkt worden.

Verder omvat deze vakopleiding specifieke vraagtechnieken omtrent enquêteren, telemarketing en telefonische verkoop.

In de cursus zullen we telefonische vraagtechnieken oefenen en leren hoe je de voordelen van het bedrijf kunt verkopen. Welke goede manieren er zijn om orders te noteren, hoe je andere producten of diensten van een bedrijf introduceert en van welke technieken je gebruik kunt maken om het telefonische verkoopgesprek af te sluiten.

Zaken die je een stevig en zeker gevoel zullen geven bij het eerstvolgende telefoongesprek en zeker rendement zullen opleveren.

Telefonische klachtenbehandeling wordt ook uitvoerig behandeld. In de les zullen relativatietechnieken aan bod komen, die niet alleen zorgen voor de oplossing van de klachten van een boze klant, maar die tevens zorgen dat de klant ook nog een tevreden relatie blijft (en jij een tevreden arbeidskracht!).

De totale cursus omvat alle elementen die noodzakelijk zijn om deskundig en met plezier werk aan de telefoon te verrichten tot ieders tevredenheid!

In de cursus wordt voornamelijk mondeling gewerkt met gespreksgroepjes en een uitgebreid, speciaal voor dit doel geschreven trainingsboek.

Voordeel: Heb je minimaal 80% van de lessen gevolgd en ben je niet geslaagd, dan kun je kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.

* Wij vinden het belangrijk dat je een goede studiekeuze maakt, daarom kun je altijd een gratis en vrijblijvend informatief gesprek aanvragen met een studieadviseur. Wij kunnen je ook een proefles aanbieden.

Klantgericht telefoneren

Doelgroep

cursisten kunnen mensen zijn uit de profit- en non-profitsector, werkend of werkzoekend. In het laatste geval is de cursus beroepsperspectief verhogend.

Vooropleiding

niet vereist. Het is aan te bevelen dat de cursist op zijn/haar werk in de praktijk met telefoonverkeer te maken heeft.

Talent

communicatief, zakelijk, administratief, goede sociale vaardigheden.

Aanvang opleiding

vanaf medio september/oktober en in februari/maart in Nijmegen als dag- of avondopleiding.

Opleidingsduur

ca. 3 maanden. De lessen worden 1x per week overdag of ’s avonds, gedurende 2 uur gegeven.

Studietijd

ca. 2 uur per week. De geadviseerde huiswerktijd is mede afhankelijk van vooropleiding en talent

Examen

iedere cursist kan examen doen d.m.v. een kort gesprek en een aantal schriftelijke vragen. Als deze beide zaken aan de gestelde normen voldoen, dan zal het Linnartz diploma “Klantgericht telefoneren” worden uitgereikt.

Groepsgrootte

minimaal 8, maximaal 16 personen.

Klantgericht telefoneren

Collegegeld

€ 835,-

Boekengeld

ca. € 30,- inclusief examentraining.

Examengeld

€ 195,- instituutsexamen.

Klantgericht telefoneren

Het lesrooster wordt aan de hand van de inschrijvingen gemaakt. Tijdens het inschrijven kunt u uw eigen voorkeuren aangeven. Zo is het mogelijk om aan te geven op welke dag(en) u de opleiding niet kunt volgen en of dit een dag of avondopleiding moet zijn. Binnenkort zal hier het lesrooster vermeld gaan worden.

Mochten er vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Niveau

MBO niveau

Vooropleiding

niet vereist.

Aanvang opleiding

vanaf medio september/oktober en in februari/maart in Nijmegen.

Opleidingsduur

ca. 3 maanden.

Groepsgrootte

minimaal 8, maximaal 16 personen.

Examen

Bestaat uit een kort gesprek en een theorie examen.

  • Kleine lesgroepen
  • Docenten uit de praktijk
  • Ook als incompany training te volgen

Klantgericht telefoneren

(dag- of avondopleiding MBO niveau)

Volg de cursus klantgericht telefoneren en wordt een pro. Professioneel telefoneren is geen kunst maar een kunde.

Enerzijds wordt er van je verwacht de zaken snel en efficiënt af te handelen. Aan de andere kant zijn er de kwaliteitseisen die je tot klantvriendelijk optreden aanzetten.

Om zowel zakelijk als klantgericht te kunnen werken, zul je in de cursus onder deskundige begeleiding praktische vaardigheden leren beheersen zoals: de juiste w-vragen te stellen, samenvatten, snel tot de vraag of het probleem doordringen, aandacht bij het onderwerp houden en op de juiste manier het gesprek afsluiten. Het zelfvertrouwen zal hierdoor versterkt worden.

Verder omvat deze vakopleiding specifieke vraagtechnieken omtrent enquêteren, telemarketing en telefonische verkoop.

In de cursus zullen we telefonische vraagtechnieken oefenen en leren hoe je de voordelen van het bedrijf kunt verkopen. Welke goede manieren er zijn om orders te noteren, hoe je andere producten of diensten van een bedrijf introduceert en van welke technieken je gebruik kunt maken om het telefonische verkoopgesprek af te sluiten.

Zaken die je een stevig en zeker gevoel zullen geven bij het eerstvolgende telefoongesprek en zeker rendement zullen opleveren.

Telefonische klachtenbehandeling wordt ook uitvoerig behandeld. In de les zullen relativatietechnieken aan bod komen, die niet alleen zorgen voor de oplossing van de klachten van een boze klant, maar die tevens zorgen dat de klant ook nog een tevreden relatie blijft (en jij een tevreden arbeidskracht!).

De totale cursus omvat alle elementen die noodzakelijk zijn om deskundig en met plezier werk aan de telefoon te verrichten tot ieders tevredenheid!

In de cursus wordt voornamelijk mondeling gewerkt met gespreksgroepjes en een uitgebreid, speciaal voor dit doel geschreven trainingsboek.

Voordeel: Heb je minimaal 80% van de lessen gevolgd en ben je niet geslaagd, dan kun je kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.

* Wij vinden het belangrijk dat je een goede studiekeuze maakt, daarom kun je altijd een gratis en vrijblijvend informatief gesprek aanvragen met een studieadviseur. Wij kunnen je ook een proefles aanbieden.

Klantgericht telefoneren

Doelgroep

cursisten kunnen mensen zijn uit de profit- en non-profitsector, werkend of werkzoekend. In het laatste geval is de cursus beroepsperspectief verhogend.

Vooropleiding

niet vereist. Het is aan te bevelen dat de cursist op zijn/haar werk in de praktijk met telefoonverkeer te maken heeft.

Talent

communicatief, zakelijk, administratief, goede sociale vaardigheden.

Aanvang opleiding

vanaf medio september/oktober en in februari/maart in Nijmegen als dag- of avondopleiding.

Opleidingsduur

ca. 3 maanden. De lessen worden 1x per week overdag of ’s avonds, gedurende 2 uur gegeven.

Studietijd

ca. 2 uur per week. De geadviseerde huiswerktijd is mede afhankelijk van vooropleiding en talent

Examen

iedere cursist kan examen doen d.m.v. een kort gesprek en een aantal schriftelijke vragen. Als deze beide zaken aan de gestelde normen voldoen, dan zal het Linnartz diploma “Klantgericht telefoneren” worden uitgereikt.

Groepsgrootte

minimaal 8, maximaal 16 personen.

Klantgericht telefoneren

Collegegeld

€ 835,-

Boekengeld

ca. € 30,- inclusief examentraining.

Examengeld

€ 195,- instituutsexamen.

Klantgericht telefoneren

Het lesrooster wordt aan de hand van de inschrijvingen gemaakt. Tijdens het inschrijven kunt u uw eigen voorkeuren aangeven. Zo is het mogelijk om aan te geven op welke dag(en) u de opleiding niet kunt volgen en of dit een dag of avondopleiding moet zijn. Binnenkort zal hier het lesrooster vermeld gaan worden.

Mochten er vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Administratieve Beroepsopleidingen, Talen & Cursussen

Zakelijke, Communicatieve Beroepsopleidingen & Cursussen

Creatieve

Beroepsopleidingen & Cursussen

WhatsApp chat