De Marketing-A opleiding biedt de basis die nodig is om algemene marketinggrondslagen en -principes toe te passen op beleidsvoorbereidend en operationeel niveau, al dan niet toegespitst op een bepaalde branche.
Aan het eind van de opleiding zal aandacht worden besteed aan examentraining door een paar (proef)examen casussen van voorgaande jaren te maken.
Na het volgen van deze marketingopleiding:
- Beheerst men de belangrijkste basisbegrippen uit de marketing en de daarbij behorende wetenschap en tools;
- Heeft men inzicht in de technieken toegepast in het marketingproces en moet men tevens in staat zijn in niet te complexe marketingsituaties deze technieken toe te passen;
- Is men in staat beleidsvoorbereidende werkzaamheden voor te bereiden ten behoeve van het te voeren marketingbeleid en deze toe te lichten.
Marketingkennis garandeert continuïteit en vooruitgang in je denk- en handelwijze en is onontbeerlijk bij een positieve ontplooiing van je carrière.
Linnartz voordeel: Heb je minimaal 80% van de lessen gevolgd en ben je niet geslaagd, dan kun je kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.
Wil je van Marketing je beroep maken?
Kijk dan in deze studiegids (zie de inhoudsopgave) bij de beroepsopleidingen:
– Marketing Management;
– Marketing Communicatie Management;
– Small Business Management (ondernemersstudie);
– Account (klant) Management.
* Wij vinden het belangrijk dat je een goede studiekeuze maakt, daarom kun je altijd een gratis en vrijblijvend informatief gesprek aanvragen met een studieadviseur. Wij kunnen je ook een proefles aanbieden.