Bij deze Verkooptraining zal er naast alle theoretische onderwerpen ook gericht getraind gaan worden. Verkopen is een vak op zich. Hoe gaat u om met potentiele kopers. In hoeverre bent u in staat om u kennis van de producten of diensten optimaal toe te lichten?
Ook de verschillen tussen winkelverkoop, verkoopbinnendienst en hoe om te gaan met zakelijke opdrachtgevers komen uitgebreid aan de orde als onderdeel van de basis voor accountmanagement. Voor zelfstandige ondernemer / ZZPers is deze training een aanrader.
Klanten doen niet alleen impuls aankopen, orienteren zich vaak vooraf op internet leveranciers zoals webshops. Komen zij naar uw winkel of bedrijf dan verwachten zij een klantgerichte benadering. Uw houding, adviezen en vooral goed luisteren naar hun behoefte is essentieel en komen zij ook graag later nog eens bij u terug. Daarmee bent u dus een geschikte verkoper(ster).
Het is een klassikale verkooptraining in vraag-, gespreks-, en verkooptechnieken door een breed ervaren vakdocent.
Onderwerpen
Diverse vraagtechnieken, koopintentie peilen, meest voorkomende verkooptechnieken, verkoop- en prijsstrategieën toepassen, klachtbehandeling, service aspecten zoals representatie en mondeline vaardigheden etc.
Ook hoe het om te gaan met lastige mensen/klanten en het voorkomen van valkuilen worden behandeld.
InCompany training
Bedrijven en organisaties die een eigen cursusgroep formeren kunnen in overleg een tailor-made (branche gericht) trainingsprogramma volgen. Deze vakopleiding kan perfect aan uw behoefte aangepast worden. Informeer naar de mogelijkheden.
Voor overleg of nadere informatie kan u contact opnemen met onze Office Desk:
Mail info@linnartz.nl
Centraal 024 322 9716
Jessica 0646 428 341
Myon 0642 849 910.